Търсене в този блог

вторник, 31 август 2010 г.

The good, the bad and... the stupid girls

Момичетата мразят да бъдат зарязвани, което е едната страна на нещата... Според мен мразят и да не бъдат лъгани. Това, което обаче ме ядосва, е, че всичко започва с лъжа и когато настъпи моментът на истината идва моментът на яд, гняв, агресия и тъпи реплики.

Мъжете са лъжци, животни, мислят само за едно и също... Ми жените не търсят нещо по-различно, въпросът е как им го предлагаш. Избираш начин, реплики, поведение и стреляш. Правиш се на добър, лош, както дойде - и после идва сутринта... Няма го вече моментът на алкохолно опиянение, няма я вече маската на нощта и настъпва моментът на истината... Амии, нали знаеш, всичко беше за кратко, млади сме, позабавлявахме се - няма смисъл да се мъчим да се харесаме.

Между другото, домашно приготвената закуска и кафе са от добри обноски, а не от любов. Втори вариант - така наречените приятели с полза. Удължаваме лъжата с още малко. Но, не щеш ли, пак се стига до момента, в който идва т.нар. писване - и е време всеки да поеме по своя път. Ами, виждаш ли аз мисля, че няма бъдеще в тези наши взаимоотношения и мисля да прекратим, защото се запознах и с едно момиче и искам да бъда с нея.

В момента, в който последните 6-7 думи излизат от устата ти, в главата ти с червени огромни букви светва EPIC FAIL! И усещаш, че си настъпил от раз 2 мазола на женското самочувствие.

Първо, че има по-добра и желана и второ, че си "принизил" тази "връзка" до нещо толкова несъществено, като просто за е... И в двата случая си казал истината в цялата й "красота", но някакси звучи грешно. Разбира се, може да се окаже и любов от пръв поглед и да удължим лъжата и да се стигне до агонията на дългата връзка. Хубави и лоши моменти, плюсове и минуси - има ги.

Рано или късно се стига до момента на "абе искам да ти кажа нещо". "Аз и Амалия ходихме да й перем килима и тя отвори една водка, пък се заговорихме и тя ми разказа за едно нейно дежа-ву. Викам си, нали е дежа-ву, то не е изневяра, пък и като легна връз мене, знаеш си я - тя е 80 кила - нямаше къде да ходя, пък и тя почна първа.*(От "инженер" Камен Донев). Стамат ми се обади да ме повози в новата си кола... Следват викове, крясъци и... абе, всички знаем какво. За какво - заради едната истина.

Хубавата връзка се гради върху разбиране, взаимно доверие и никакви лъжи, което е най-голямата глупост, защото всичко се крепи върху лъжата. Добре ли изглеждам - по-хубава няма, напълняла ли съм - абе даже май си отслабнала, спал ли си с друга - ти ме задоволяваш напълно, с колко си спала - мии, с пет ти си ми шестият, о, това беше най-хубавият секс, който съм правила, искам да бъда с теб завинаги...

И всички онези малки лъжи, който с течение на времето се натрупват и превръщат едно истинско изживяване в една лъжлива връзка.

Добър ли си затова, че казваш истината? Или си лош, защото живееш истински? А може би си глупав, защото приемаш лъжата като истина... Мъжете са си еднакви и търсят едно и също, секс или удобството на дългата връзка. Жените... знам ли, безплатно питие, хубав секс и лъжа, за която да се хванат, приемат някое твое превъплъщение и го слагат на Белия кон.

Истината е, че мъжете сме си животни, а жените са глупави или ще се лъжем, че сме умни и Фройд не е бил прав, че само ядем и е... или ще се лъжем. Общото обаче ми се вижда сексът.

Затова правете се на глупави, а ние ще се правим на добри или лоши, пък не се сърдете на истината. Както изпя Морисън - "Take it easy baby, take it as it comes..."

http://www.webcafe.bg


Публикувано от Веселина

Няма коментари:

Публикуване на коментар